There and Back Again - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Dennis Hoogland - WaarBenJij.nu There and Back Again - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Dennis Hoogland - WaarBenJij.nu

There and Back Again

Door: Dennis Hoogland

Blijf op de hoogte en volg Dennis

14 September 2015 | Nederland, Purmerend

''Deze blog gaat voornamelijk over Backpackers, uit deze bladzijden kan de lezer veel te weten komen over hun karakter en ook iets over hun geschiedenis.''

''Backpackers zijn een onopvallend maar heel oud volk, vroeger talrijker dan vandaag de dag, want ze houden van vrede en rust en goed bebouwde grond. Ze wonen bij voorkeur in een geordende gecultiveerde landsteek. Ze hebben nooit begrip gehad voor, of gehouden van, werktuigen met een ingewikkelder structuur dan die ven een blaasbalg, watermolen of handweefgetouw, hoewel ze vaardig met gereedschappen konden omgaan. Zelfs in de oude tijd wantrouwden ze de ‘de Grote Lieden’ zoals ze ons noemen en heden ten dage mijden ze ons met ontzetting en zijn steeds moeilijker te vinden.’’ Oohja dit boek is al geschreven……

Nog 1 hele dag hier in het momenteel regenachtige Nederland. Op naar de zomer! Ja, want in Australië is het Zomer als het hier winter is :D waarschijnlijk niets te klagen daar. Al met al begint het allemaal wel spannend te worden maar ik heb er vooral erg veel zin in!

Voor de gene die mijn vlucht willen volgen, dat kan via de volgende vlucht nummers
CI 0055 : Schipol(14:15) -> Bangkok(06:55) -> Taipei(13:00)
CI 0066: Taipei(23:00) -> Sydney (10:00)

Dinsdag 11 uur verzamelen, 14:15 vertrekken en ik zal donderdag ochtend om 10 uur s’ochtend aankomen in Sydney. Dan zal het hier in Nederland nog 2 uur s’nachts zijn, het is namelijk 8 uur later in Australië dan hier in Nederland. Wees dus niet bang dat ik daar al ben omgekomen als ik niet meteen antwoord, 80% kans dat ik dus gewoon vredig lig te slapen.

Donderdag zal er gelijk een foto komen op de Australian backpackers Facebook, dan kunnen jullie zien dat ik goed ben aangekomen.
Foto: https://www.facebook.com/AustralianBackpackersNederland?fref=ts

Nou meer is er nog niet echt te vertellen, de volgende update komt ergens in mijn eerste week.

Tot over een jaar :)

• 14 September 2015 - 14:30

Tamara :

Lief neefje!

Ga je zeker volgen op dit blog!
    Ben benieuwd na wat je allemaal.gaat meemaken daar!
    Ga genieten van alles en hoop dat je super veel fun hebt!

Groetjes tam en bart!

• 14 September 2015 - 14:30

Tamara :

Lief neefje!

Ga je zeker volgen op dit blog!
    Ben benieuwd na wat je allemaal.gaat meemaken daar!
    Ga genieten van alles en hoop dat je super veel fun hebt!

Groetjes tam en bart!

• 15 September 2015 - 17:55

Anita Fam:

lieve dennis ga je zeker volgen op dit blog
    ik wens jou en heel mooi avontuur geniet er van
    groetjes anita

• 16 September 2015 - 18:56